2023-09-08 13:43Nyheter

Sveriges populäraste kebabsåser får en ny familjemedlem - Klassisk Kebab-bea är här

Klassisk kebab-bea

Sedan Schysst käk lanserade kebabsåser i klämflaskor har de tagit Sverige med storm. Kebabåserna är nu bland de mest sålda kylda såserna i den svenska dagligvaruhandeln. Nu lanseras nyheten Klassisk Kebab-bea.

– Vår Vitlökskebabsås har länge varit Sveriges näst mest sålda sås, bara bearnaise säljer mer och våra trogna kunder har efterfrågat en riktigt schysst bea. Nu är den här, en klassisk oklassisk kebab-bea som passar lika bra på pizzan som på tallriken, säger Amir Kheirmand, grundare av Schysst käk och vinnare av Sveriges Mästerkock

Nyheten Klassisk Kebab-bea är 250ml och finns nu i butik hos ICA och Axfood.